2 Mart 2012 Cuma

sebzeli tavuk suyuna corba


malzemeler:
1  havuç

1  patates
1  soğan
4-5 dal maydanoz yada kereviz yapraklari
Tavuk suyu
2 kaşık un
1 kaşık domates püresi
2 kaşık zeytinyağı
1 çay kaşığı şeker
Tuz, karabiber
sehriye (tercihen)
(ben maydanoz yerine biraz kereviz ve saplarindan attim buda cok guzel oldu)
    kisin hastalandigimizda sifa niyetine hemen tavuk suyuna corba yapilir adettendir. cok faydali olan bu corbanin faydasini sebzeli yaparak iki katina cikaralim:)



  •       Tüm sebzeleri iri iri doğrayıp tavukla birlikte haslayin.(haslarken taze cekilmis karabiber ekledim.) Maydanoz yada kereviz sapinida butun halinde atin.Pişen sebzelerin içinden tavuğu cikarin ve kalan tüm sebzeleri suyuyla birlikte blendırdan geçirin.tavugu baska bir yemekte kullandigim icin ben sadece suyunu kullandim.siz ufak ufak didikleyip icine atabilirsiniz.
  •     Bir tencerenin içine zeytinyağını koyup ısıtın. Unu ekleyin ve kavurun, domates püresini ve şekeri ekleyin. Azar azar sebzeli tavuk suyunu ilave ederek hızlı hızlı çırpın.biraz sehriye ekleyebilirsiniz. Kaynayana kadar karıştırarak pişirin.biraz kati olabilir buyuzden biraz su eklemelisiniz. Tuzunu biberini ekleyip servis yapın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder